30 Apr 2011

Salam Perkenalan

Salam semua,

Untuk makluman semua, blog ini merupakan satu un-official blog bagi Kelab Staf BDQ, Pejabat Pendaftar, UTeM. BDQ merupakan satu singkatan nama bagi salah satu bahagian yang terdapat di dalam Pejabat Pendaftar iaitu Bahagian Dasar & Kualiti Pengurusan, Pejabat Pendaftar, Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM).

Blog myBDQ ini sebenarnya lebih kepada perkongsian pintar antara sesama ahli mengenai aktiviti-aktiviti ataupun kegiatan rasmi / tak rasmi staf BDQ. Namun ia lebih cenderung kepada aktiviti Kelab Staf BDQ. Sedikit info mengenai objektif penubuhan BDQ adalah seperti berikut:

  • Memberi Khidmat Urus Setia Yang Cekap Dan Berkesan Kepada Lembaga Pengarah Universiti, Majlis Eksekutif Serta Lain-lain Mesyuarat Utama Universiti; 
  •  Memberi Khidmat Sokongan Dalam Pelaksanaan Dasar-dasar Kerajaan Dan Universiti Melalui Penyebaran Maklumat, Penguatkuasaan Dan Pemantauan Pekeliling-pekeliling, Statut-statut, Kaedah-kaedah Dan Peraturan-peraturan yang berkaitan;

  • Merancang, Melaksana Dan Memantau Penambahbaikan Yang Bersesuaian Kepada Sistem Pengurusan Dan Pentadbiran Universiti Ke Arah Pengurusan Kualiti Yang Berkesan. 
 Sekian.

Saiful Anuar
Admin
www.sepulanuar.com











No comments:

Post a Comment